Den største it-investering i elgigantens historie

I April 2020 begyndte udskiftningen af Elgigantens butikssystem, for at kunne give den bedste oplevelse – både online, i varehusene og kundecenteret. Derfor opgraderer til et mere moderne system, der er gearet til fremtiden. Dette skal gøre handleoplevelsen endnu bedre og give dig som kunde – endnu flere fordele.
 

Hvad betyder udskiftningen af IT-systemet?

Peder Stedal, direktør Elgiganten Danmark tager en snak med Nana Fechner og Mille Rasmussen som begge er Team Lead på Elgigantens kundecenter. Særligt i øjeblikket bliver kundecenteret kontaktet af rigtig mange kunder. Nanna og Mille fortæller også om mange af de fordele kunderne vil få fremadrettet.

Peder Stedal, direktør Elgiganten Danmark taler med Leif Sørensen som er DD & Logistic Manager. Han fortæller, at Elgiganten med det nye system vil kunne levere, tracke og kontrollere varer på en langt mere effektiv måde med det nye system – selvom der har været en del børnesygdomme i opstarten.

Startvanskeligheder og børnesygdomme

Du kan være uheldig at opleve, at der i øjeblikket kan være længere leveringstid end normalt, at der er længere svartid fra os, fordi vores telefoner og systemer på kundecenteret har drillet, eller det kan være, at du er kørt forgæves på en klik og hent-ordre, fordi IT-systemerne i perioder har vist en forkert lagerbeholdning ude i varehusene.
Det beklager vi meget. Det er alt sammen børnesygdomme, som vi arbejder på at få udryddet hurtigst muligt.